" MÝLNÉ CENOVKY U ZBOŽÍ "

22. dubna 2017 v 21:27 |  ZAMYŠLENÍ
Duben 2017
Stalo se vám někdy, že byla v obchodě uvedená jiná cena zboží v regále a jiná vyšší markovaná u pokladny? Možná si někteří z vás ani účet nezkontrolují, při vyšší ceně za nákup vám to ani nepřijde. Nebo se vám z domu již reklamovat nechce. Poslední dobou zjišťujeme, že nejmenovaný řetězec v blízkosti našeho bydliště má v ocenění zboží dost velký holubník. Já mám spíš podezření, po dnešním dnu jistotu, že sází na získání větší tržby a tím i odbytu. Málo pokladen, velké fronty a tak vše lehce plyne - pokladní markuje, tak jak jsou ceny zadané. Zákazník jásající, že opět dobře nakoupil, neboť v mém případě byla cena "DUO POLNÍČEK, RUKOLA" velmi příznivá - uvedená cena v regále 15,90, markovaná však na pokladně 34,90. Zaplaceno, slova mého muže, tak to vidíš, zas zarazila paní pokladní. Můj muž tam chodí nakupovat více a tak reklamace tipu - zas tam máte uvedené mylné ceny, slyší od něj paní pokladní častěji. Vždy to byla stejná situace - markování mám dobře, cena na úseku špatná. Můj muž většinou zboží vzal, není trpělivý tak jako já.
Mou reklamaci vyřizovala paní vedoucí, přímo na úseku zeleniny před zmíněným regálem s ochrankou za zády. Její argumenty, že to pracovnice úseku a můžete to vrátit, mě nechaly chladnou. Cenovku následně neodstranila - dvě cenovky vedle sebe - stejné zboží v regálech. Požadovala okamžité řešení, doplněné slovy, že to tak nenechám a zaměřím se na jejich prodejnu všemi směry. Píši příspěvky do regionálních novin, na blog, obrátím se, kam bude třeba, okrádáte takto obyvatele. Opakovanou obhajobu, to pracovnice úseku jsem nepřijala. Vy zodpovídáte, velmi často jsou ceny mylné, mimo jiné souhlasili i zákazníci kolem. Ochranka stála blízko nás, špitla, dám vám zpět peníze za jedno balení. Koupila jsem si totiž dvě za těch 15,90. Ten účet si nechám, špitla, ne ten účet potřebuji, ten mě dáte. Transakce za přihlížení ostatních zákazníků proběhla rychle, doprovázená mými slovy, chudák vaše paní pokladní, ta vaši lajdáckost schytá od zákazníků první a zbytečně. Nechtěla bych pod tak nezodpovědnou vedoucí dělat.
Vím, mají to těžké - málo pracovníků, souhlas, ale tam je takové mylné uvedení cen časté o tom žádná. Byla jsem z toho jednání dost rozhozená, nejdříve jsem chtěla zajít za pár hodin ještě jednou na "kontrolu" zmíněného ocenění. Pak jsem si řekla "velebnosti vyprdněte se na to" a dala jsem se do pečení koláče pro rodinu. Jo a to " DUO POLNÍČEK, RUKOLA" nám chutná báječně. Po takovém šoku je zdravá strava ideál.
Mějte pohodové dny a kontrolujte si účty. Vaše Fukčarinka
 

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 22. dubna 2017 v 21:45 | Reagovat

Je to pravda, u nás to také občas dělají a jak manžel chodí nakupovat, dává si už pozor a hned u pokladny si kontroluje ceny a brání se. Pokud je velký rozdíl a tvrdí, že je to tak správně, stalo se, že už zboží vrátil, že je to mylná reklama. No, moc ho asi rádi nemají, ale pokud chodí pro něco při akci, tak proč by se neměl ozvat, ne? Někdy se ale nehádá, když to není tak zjevné. Fér to tedy není od těch obchodníků.

2 Evina Evina | E-mail | 22. dubna 2017 v 23:12 | Reagovat

Ano,stává se to dost často.Někdy to zvážím,vidím rozdíl(poprvé jsem na to přišla až doma,tak si tam dávám pozor),tak to hned vrátím.Ale moc mě to štve.
Snacha to řeší hned-zavolá na ČOI.Sice se nic nevyřeší,ale dají chvíli pokoj.

3 Evina Evina | E-mail | 22. dubna 2017 v 23:12 | Reagovat

Jsem ve spamu :-(

4 Kitty Kitty | Web | 23. dubna 2017 v 7:26 | Reagovat

I u nás v Penny to tak někdy dělají. Ale hlavně mění na pokladně zboží za jiné, samozřejmě dražší. Ne jen ve slevě. A máš pravdu, když je seznam zboží dlouhý (jako teď u mě s mnoha druhy zeleniny) si to kontroluju o to víc. Taky už nakukují, jestli po odjetí od pokladny za růžek, kam vidí, kontroluju. Řekla bych, že tak jednou za 10 nákupů je tam nějaká chyba. Vrátím se, reklamuju, dostanu zpět. Nedělám rachot, ale řeším to. Mám na to právo, i když si předem na netu projedu letáky a potom už vím, co je a co není ve slevě nebo které zboží je předražené, mylné. V Bille hned vedle se mi to nestalo, zato jsou tam drazí. Ale měli jako jediní "Hermelín figura" - když jsem se zmínila v Penny, od tehdy už ho mají i v Penny. Mlčení nepomáhá - nikde a nikomu. Hospodář už klidně přihlíží - řeším já a je to už rychle hotové. Nenamítají, vrací nebo vracím já. Jenže být pořád za stěžovatelku? Aspoň chválím, když najdu zboží, pro které už nemusím chodit do Billy... ;-)

5 Jarka Jarka | Web | 23. dubna 2017 v 8:33 | Reagovat

Škoda, že jsi neuvedla název řetězce. Účtenky si ke své škodě nekontroluji, takže při menších položkách můžu být klidně také o penízky obraná. Jen jednou se mi stalo v Tescu, že jsem si vzala prací prášek, který byl pod ohromnou cedulí hlásící skvělou slevu a u pokladny jsem zjistila, že se sleva nekoná. Tenkrát jsem se ozvala a prášek jsem dostala za nízkou cenu z poutače.

6 Intuice Intuice | E-mail | Web | 23. dubna 2017 v 10:27 | Reagovat

U nás mi to tak připadá, že někde ano. já si kontroluji účtenky hned za pokladnou. Nebaví mne to, ale dělám to, nikdo mi nic zadarmo nedá. Taky jsem někdy vracela.

7 Oli Oli | Web | 23. dubna 2017 v 14:12 | Reagovat

Taky se mi to stává a taky vracím.
Podvádějí schválně, už jsem o tom četla na netu, je to jeden z marketingových tahů. :-? :-?

8 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | 23. dubna 2017 v 23:01 | Reagovat

[7]: Oli, klepla jsi hřebík na hlavičku. Je to tak, dnes jsem o tom mluvila se známou, také to četla. Úmyslně dají zboží pod nižší cenu a pak se u pokladny markuje jiná. U nás jdou na to fikaně - dají rovnou ceny dvě a nebo tam úmyslně nechají i cenu ve slevě - vystavené zboží přímo na krabičce v mém případě však slevou neoznačili - tudíž první výmluva není tam na krabičce cena - sleva. Není, ale důkaz v regále - zboží máte u této cenovky a já si je dala jako takové do vozíku. Prodáváte zde za tolik a tolik. :-(Chce to silné nervy, jsou to lotři!!!

9 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | 23. dubna 2017 v 23:06 | Reagovat

[1]: Ruženko, jak píše

[7]: Olinka, je to jeden z jejich tahů - prodat a mít tržbu za každou cenu. Navíc je to zde jediný obchod krom pár večerek u DPS. My si klidně zajedeme jinam na nákup, ale co ti, co auto nemají. Ti jsou pak odkázání jen na ty lotry co uvádějí přímo na obchodě mylné ceny, nejedná se o ceny v letáku uvedené. Jsou to ceny přímo v regále. ;-)

10 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | 23. dubna 2017 v 23:08 | Reagovat

[3]: Evi,nevím proč, ale stále tam padáš. Jsi vytažena - :-)

11 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | 23. dubna 2017 v 23:14 | Reagovat

[5]: Jaruško, děláš dobře. :-)

12 Evina Evina | E-mail | 23. dubna 2017 v 23:15 | Reagovat

[10]: Asi mi to naznačuje,že jsem ukecaná8-)Ale moc mě to mrzí:-|/Ne ta moje ukecanost,ale to všude padám do spamu:-( /
Přeji dobrou noc :-)

13 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 23. dubna 2017 v 23:35 | Reagovat

[12]: Evi, dobrou, no a mě spadl kámen ze srdce, že nepadáš jen u mě. :-)

14 Jitka Jitka | Web | 24. dubna 2017 v 9:29 | Reagovat

Za ty prachy aby vám nechutnalo. Mají v obchodech podivné ppraktiky.Samozřejmě, že za to zodpovídá vedoucí i za to, kdyby chybu udělala pokladní. :-)

15 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 24. dubna 2017 v 18:30 | Reagovat

Maruško, pokud je cena rozdílná, platí pro zákazníka ta uvedená na zboží. Nenech se ukecávat, podle Občanského zákoníku i podle Zákona na ochranu spotřebitelů se v takovém případě jedná o nekalé jednání nebo reklamu, prodejci hrozí poměrně i vysoká pokuta. Nedávno jsem tohle řešila v drogerii, ale vzhledem k tomu, že cena byla na regálu uvedena, jejich výmluva  neobstála. Nesmíme se dát a někdy je dobré vědět, na co máme nárok :-)  :-)

16 Oli Oli | Web | 26. dubna 2017 v 15:05 | Reagovat

[7]: Některé podvody ani neodhalíš. K běžné drahé ceně připisují větší, kterou škrtnou, aby to na oko budilo dojem velké slevy.
Všechno mají důkladně propracované na psychiku člověka.
Musíme být zkrátka ostražití. Nenechat se zblbnout a uvážit, jestli výrobek skutečně má takovou hodnotu.

17 alena sch alena sch | E-mail | 27. dubna 2017 v 20:18 | Reagovat

Ahoj Marticko,dnes má svátek Jaroslav a jestli se nemýlím,ty narozeniny: Preji vse nejlepsí,hlavne zdraví! :-)

18 Ježurka Ježurka | Web | 28. dubna 2017 v 16:30 | Reagovat

Já se jen divím, jak jsou ti vedoucí drzí a ani se nestydí. Taky nemám tyto situace ráda a nejraději bych jim to hodila na hlavu. Tady nejde sice o život, ale o naše peníze a nejvíce mi vadí to, jak z nás dělají blbce.
Jinak se za včerejšek omlouvám, ještě pořád "to nejsem já", proto jsem si na tvoje narozky vzpomněla až večer. Přijmi, prosím, Marti, omluvu, já se polepším a přeji hlavně zdravíčko, ostatní už je mi fuk.

19 Janka Janka | 28. dubna 2017 v 22:21 | Reagovat

Ano, ano. Už jsem se s tím také setkala. Určitě to bylo v obchodě stejného jména. A stalo se nám to už vícekrát. A žádná velká omluva. Jen nějaké zabručení. Tak jsme tam skoro přestali chodit. :-(  :-)

20 Otavínka Otavínka | Web | 29. dubna 2017 v 14:39 | Reagovat

Bohužel s tímto děním se setkávám velice často zejména v obchodních řetězcích ALBERT, BILLA, LIDL, PENNY i GLOBUS. Když se na to upozorní, tak neomaleně zákazníkovi vynadají, místo, aby se omluvili. Myslím si, že je to záměrná chyba s cílem obohatiti se.

21 Sabča Sabča | Web | 29. dubna 2017 v 18:53 | Reagovat

podívejte se prosím na můj blog
díky ;-)

22 Hana Hávová Hana Hávová | Web | 29. dubna 2017 v 22:14 | Reagovat

Podnět pro ČOIku. Oni mohou jednat dle zákona, protože toto je jesné okrádání zákazníka.

23 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | 29. dubna 2017 v 22:56 | Reagovat

[14]: Jituš, paní pokladní chybu neudělala. Naopak paní vedoucí byla v první moment suverénka,která přece za nic nemůže a tím by to smázla.Reagovala až na můj hlasitý projev, že to tak nenechám, rozmáznu je v regionálním tisku kam píši a taky na dalších patřičných místech. Pak dala příkaz vrácení peněz - dodržela až pak cenu uvedenou - 36,- Kč nejsou zanedbatelé peníze. U 10 zákazníků to dělá 360,- Kč a to mají špatně uvedené ceny věčně u vícero zboží. Dělají to velmi lstivě - cenovka uvedená v regále - levnější a pokladna má nastavenou cenu dražší a nyní kdo si všimne a kdo ne :-(

24 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 29. dubna 2017 v 22:59 | Reagovat

[15]: Evi, jsem stejného názoru - nebát se ozvat. :-)

25 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 29. dubna 2017 v 23:03 | Reagovat

[16]:Oli,o tom jsme se několikrát přesvědčili.Naštěstí jsme v tomto směru ještě soudní, ale je sposta lidí, co se nechají snadno napálit. ;-)

26 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 29. dubna 2017 v 23:04 | Reagovat

[17]: Alenko, moc děkuji. :-)

27 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 29. dubna 2017 v 23:05 | Reagovat

[18]: Libuško, moc děkuji a souhlasím - hlavně zdravíčko. :-)

28 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 29. dubna 2017 v 23:07 | Reagovat

[20]: Haničko, máš pravdu a ani se nestydí viď :-?Klidně zaplatí pokutu a jedou v tom dál :-(

29 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 29. dubna 2017 v 23:14 | Reagovat

[21]: Sabčo, něco podniknu. :-)

30 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 29. dubna 2017 v 23:17 | Reagovat

[22]:No, nevím už platili pokutu a okrádají zas. ;-)

31 Hana Hávová Hana Hávová | 1. května 2017 v 14:21 | Reagovat

[30]: Asi platili málo. Při opakování pochybení jsou pokuty vyšší a v krajním případě může dojít i k uzavření prodejny, nebo návrhu na odvolání vedení prodejny. :-(

32 signoraa signoraa | Web | 5. května 2017 v 18:22 | Reagovat

Marti, už jsem se s tím také setkala. Pokud to zjistím v obchodě, reklamuji to. Nedávno mi bylo líto starého pána v Lídlu, který měl dva pytlíky rohlíků a pokladní mu markovala plnou cenu. A když pán říkal, že mají na regále cenu 0,90 Kč, šla se vedoucí podívat a když přišla zpět, jen ucedila: "Někdo to zapomněl sundat." Pán jen svěsil ramena a ze mně vylítlo: "Tak že byste se mu aspoň omluvily?" Omluvy se dočkal, poděkoval za ní mně. Rohlíky jim tam nechal a smutně odešel.
A slevy? Byla jsem v obchodě s obuví, nalákala mě cedule SLEVY. Jaké bylo moje překvapení, když jsem objevila kotníkové boty, které jsem si koupila v roce 2015 za 499,- Kč. Ted' byly ve slevách. Na krabici nalepená cena 749,-, ta byla škrtnutá a vedle nová cenovka po slevě 499,--. Já je za ty peníze koupila jako novinku, dvě zimy jsem v nich chodila... Takhle se to dělá, oblbují nás. Spousta lidí se nechá na ceduli Sleva nachytat.

33 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 7. května 2017 v 17:32 | Reagovat

[31]: Uzavření nehrozí a odvolání vedení prodejny? Tak to by asi nepomohlo a popravdě? Nechci nikomu ubližovat, děje se tak i nadále a dělo by se i dál. :-? :-(

34 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 7. května 2017 v 17:38 | Reagovat

[32]: Alenko a o tom to je, my se ubráníme, ale co takový starý pán.Zrovna dnes mě ve stejné prodejně rozpálila opět paní vedoucí do běla - to se vám může stát i jinde, nejen u nás. Opět vyšší cena ve výsledku, než byla uvedena u zboží - okrádá se dál a s úsměvem. Nakonec se omluvila a nakonec donesla poukázku - 50,- Kč - omluva, ale tomu starýmu pánovi by ji nedala. Kruciš, já su tak vytočená :-( a o tom to je! :-(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama